Monday, November 12, 2007

Komander-komander Kesatria Yang Kurang Ajar

.........

9 comments:

Aznyda said...

Salam. saudara arcane, i hope you are aware of consequences of using cyber space to express your anger towards some people. it is my personal view that it is not appropriate what more when you are describing some people in particular. i hope nobody including HEP will take any action against u, though i must say it happened before.

thank u.

Arcane said...

Thank you for reminding me about this. But as I said b4, kalau takutkan risiko, usah bicarra soal perrjuangannn!

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mr Yan said...

kalau bergaduh jangan berlebih-lebihan..itu sifat orang munafik..banyak2 bersabar ya, adik2 sekalian.

Mr Yan said...

kepada anonymous...
anda seorang komander???
saya rasa anda hanya menyamar...hehe..
jangan marah, saya cuma rasa tak wajar anda mengutuk kaum anda sendiri..
walaubagaimanapun adalah lagi tak wajar jika anda mengutuk mereka yang berasal dari pendalaman kg di kelantan dan berasal dari felda di Johor..
saya pun orang kampung yang agak hulu jugak di Muar Johor..
tapi saya dididik dengan baik..

Anonymous said...

Arcane,

Saya setuju kata anda, kalau takutkan risiko, usah bicara soal perjuangan. Saya juga sokong perjuangan anda untuk mengislahkan komander kesatria.

Namun demikian, andai anda betul tak takutkan risiko, usahlah berselindung di sebalik nama samaran sahaja. Tunjukkan identiti sebenar anda. Berikan nama penuh dan uga no matrik penuh anda. Bersedia untuk bertanggung jawab atas apa yang anda tulis. Itu barulah lelaki namanya.

Selagi asyik berselindung di sebalik nama samaran, usahlah nak bicara soal tak takutkan risiko.

Maaf, kalau ada tersalah bahasa.

maryjane said...

salam...saya komander kompeni k (fak.IS).sedih gak saya tengok blog2 yang ditulis pasal komander2 nie.tapi saya mhormati pandangan n luahan prsaan individu yg x puas hati thdap org2 yg bkenaan ni.saya dulu pun pnh bgelar pelatih kesatria,n saya faham pe yang menyebabkan blaku nye rasa x puas hati n bab maki hamun nie.even though they're quit irritating n damn annoying,personally, i hoped u guys dont put ur same perceptions on all of us,sbb rse nye mmg x sume yg dajal spt tu kn?tp sme2 la kte bdoa individu2 yg dmaksudkn tu dpt "ganjaran" nye 1 hari nti,krn dsbbkn setitik nila, rosak susu sebelanga..adios..

Anonymous said...

salamalaik..actually sy jg bekas komnder yg dh quit from that orgnstion. sbb utma sy quit bukn sbb xthn dgn ltihn fizikal tpi sbb hidup komnder ni terlalu sosial yg mmndang remeh soal agama. komander ni mengajar org utuk mencrut maki hamun sesama mnusia. xckup ngn tu, sllu je kcau tme stdy even stdy week pun nk kerah buat krja itu ini then cmne nk score dlm exm. sy bukn nk malukn komander tpi majority of them are the failure in stdy n hot tempered. golongn ni dh smpai thap terllu obsess ngn komander n lupakn niat sbnr masuk uitm utk bw pulng sgulung ijzah bukn spasang bju srgam n but kesatria. trully speaking, sy dh tersgt "fedup" ngn komander. at least sy xbuat 1 lgi kesilapn besar dgn pujuk pelatih apply komnder. sy xnk hidup pltih2 sy terseksa dlm komndr ckup la dgn hinaan dn seksaan tme diorng jdi pelatih. sekian... wslam.

Arcane said...

Salam, Kepada Anonymous yg comment on May 25, 2010 2:02 PM saudara komander uitm bawah company H law fac ke?